میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

میروم خسته و افسرده و زار


میروم خسته و افسرده و زار

          

سوی منزلگه ویرانی خویش          


به خدا می برم از شهر شما


دل شوریده و دیوانه ی خویش


 می برم که در آن نقطه ی دور


 شستشویش دهم از رنگ گناه


 شستشویش دهم از کله ی عشق


 زین همه خواهش بیجا و تباه


 می برم تا ز تو دورش سازم


ز تو ای جلوه ی امید مهال


می برم زنده بگورش سازم


تا از این پس نکند یاد وصال


ناله می لرزد می رقصد اشک


 آه بگذار که بگریزم من


 از تو ای چشمه ی جوشان فراغ


شاید آن به که بپرهیزم من


 بخدا غنچه ی شادی بودم


 دست عشق آمد و از شاخم چید


 شعله ی آه شدم صد افسوس


 که دلم باز بر آن دل نرسید


عاقبت بند سفر پایم بست


میروم خنده به لب خونین دل


میروم از دل من دست بدار


 ای امید عبث بی حاصل

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد