میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

کی درد و یکی درمان پسندد

   

                              یکی درد و یکی درمان پسندد


                   

یکی درد و یکی درمان پسندد یک وصل و یکی هجران پسندد
    من از درمان و درد و وصل و هجران پسندم آنچه را جانان پسندد

نظرات 3 + ارسال نظر
bijor یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

دوست عزیز نظرتونو تو وب اوجوبه خوندم کاش شما موقعی بخودت اجازه نظردهی میدادی که از تمام حقیقت باخبر بودی.عجله کار درستی نیست.

خوش اومدید
بهت سر میزنم

فـــافـا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

این شعر لریش خوشل تره
یادت باشه من آجی لره میشم

پس حالا که اینطور شد
بارو بارو بارونه هیییییییییییییییییییییییییی

فـــافـا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

eeeeeeeeeeeeeeeee
توام بلدی لری برقصی دمت گرم!!!
باباطاهر تنها شاعر لره! خوبه که شعراشم لری بنویسیم

موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد