میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

دحوالارض

سلام بر دوستان گل

فردا روز دحوالارضه اگه تونستید از دستش ندید مارو هم دعا کنید.



پ.ن : اطلاعات بیشتر

چنان نزدیکی

خدایا!

چنان نزدیکی

که نمی توانم ببینمت .

صدای تو هر لحظه با من سخن می گوید ،

اما من آنرا نمی شنوم .

مرا به اعماق درونم ببر

تا شکوه بی پرده جمال تو را بشنوم .

مرا بیاموز

پیوسته تو را بجویم

و همواره به عنوان یگانه پناهم

به تو رو کنم .



پ.ن : بازهم همتونو دوست دارم.


آینده پنهان است

خدایا !


من چیزی نمیبینم ، آینده پنهان است !



ولی آسوده ام ، چون تو را می بینم و تو همه چیز را.



پ.ن همتونو دوست دارم.

حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)

با یک دنیا شرمنده گی بخاطر وقفه ای که در ارتباط بنده با دنیا مجازی روی داد و تشکر از ابراز لطف عزیزانیکه در این مدت به یاد حقیر بودند.

شعری که پیش روی شماست حاصل قریحه شاعری جوان و اهل دله که خوندش رو بهتون توصیه میکنم حتی شماییکه از شعر خیلی خوشتون نمیاد.

میلاد امام همام حضرت علی ابن موسی الرض(ع) بر تمام شما عزیزان مبارک باد.



خانه های آن کسانی میخورد در بیشتر

که به سائل میدهند از هرچه بهتر بیشتر

عرض حاجت میکنم آنجا که صاحبخانه اش

پاسخ یک میدهد با ده برابر بیشتر

گاه گاهی که به درگاه کریمی میروم

راه میپویم نه با پا، بلکه با سر بیشتر

زیر دِین چهارده معصومم(ع)اما گردنم

زیر دِین حضرت موسی بن جعفر(ع) بیشتر

گردنم در زیر دینِ آن امامی هست که

داده در ایران ما طوبای او بر، بیشتر

آن امامی که فداکِ گفتنش رو به قم است

باسلامش میکند قم را معطر ، بیشتر

قم، همان شهری که هم یک ماه دارد بر زمین

همچنین از آسمان دارد چِل اختر بیشتر

قصد این بارِ قصیده از برادر گفتن است

ورنه میگفتم از این معصومه خواهر(س) بیشتر

من برایش مصرعی میگویم و رد میشوم

لطف بابا ها ست معمولاً به دختر بیشتر 

عازم مشهد شدم تا با تو درد دل کنم

بودنم را میکنم اینگونه باور بیشتر

گنبدت ضرب المثل های مرا تغییر داد

هرکه بامش بیش برفش ، نه! کبوتر بیشتر

چار فصل مشهد از عطر گلاب آکنده است

اینچنین یعنی سه فصل از شهر قمصر بیشتر

پیش تو شاه و گدا یکسان تراند از هرکجا

این حرم دیگر ندارد حرفِ کمتر ، بیشتر

از غلامان شماهم میشود دنیا گرفت

من نیازت دارم آقا روز محشر بیشتر

ای که راه انداختی امروز و فردای مرا

چشم در راه تو هستم روز آخر بیشتر

بر تمام اهل بیت خویش حساسی ولی

جان زهرا(س) ـ چون شنیدم که به مادر بیشتر-

دوستت دارم نمیدانم که باور میکنی

راست میگویم به والله از ابوذر بیشتر

.....بیشتر هایی که گفتم از تو خیلی کمترند.....


دعای باران

از میان کسانیکه برای دعای باران به تپه ها می روند تنها آنان که با خود چتری به همراه می برند به کار خود ایمان دارند.    (آنـتــوان چـخـوف )

مشکلات

میم مشکلات زندگی را که برداریم

زندگی
شیرین میشود . .





پ.ن : پس منتظر چی هستین؟

پیمان

یادمان باشد پیمانى را که در طوفان با خدا مى بندیم در آرامش فراموش نکنیم.

و عجیب است





و عجیب است که پس از گذشت یک دقیقه به پزشکی اعتماد می کنیم !
بعد از گذشت چند ساعت به کلاهبرداری !
بعد از چند روز به دوستی و بعد از چند ماه به همکاری !
بعد از چند سال به همسایه ای !
اما بعد از یک عمر به خدا اعتماد نمی کنیم!!!!!!!!!!!



پ.ن خب اعتماد نداریم دیگه،باید قبول کنیم.

دوست عزیز علی14 میدونم سر میزنی ولی چرا پیام نمیدی ؟ اگه میشه وبلاگتم از دست غریبه بگیر لطفا.

بعدا نوشت

همه مون به خدا اعتقاد داریم ولی اعتماد نداریم این دو فرق میکنند.


جشن زندگی


شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حالا که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص..


پ.ن 

1-منظور از رقص حرکات موزون است لطفا سوء تعبیر نشود

2- هرکی گفت این سخن از کیه جایزه داره؟