میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

خدایا !

خدایا !
خدایاچگونه تورابخوانم درحالی که من، من هستم

(بااین همه گناه ومعصیت)

وچگونه ازرحمت توناامیدشوم درحالی که تو، توهستی

(باآن همه لطف ورحمت)

خدایا توآنچنانی که من می خواهم

مرانیزچنان کن که تومی خواهی

 

ازمناجاتهای امام سجاد(ع)


پ.ن :

اعمال شب و روز عید غدیر

سلام بر همه دوستان گل که دوستشان دارم عیدتون مبارک.

اعمال شب و روز عید غدیر
شب هیجدهم ذیحجه، شب عید غدیر و شب با شرافتی است سیّد در اقبال دوازده رکعت نماز به یک سلام به کیفیتی مخصوص برای این شب با دعائی نقل کرده است. علاقمندان می توانند به کتاب اقبال رجوع کنند.


ای علی تو نشان هدایت این امتی؛ هر کس تو را دوست بدارد، رستگار شود و هر کس تو را دشمن بدارد، به هلاکت افتد. پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله)

خداوند پس از غدیر خم برای کسی حجت و عذری باقی نگذاشت. حضرت فاطمه زهرا (علیهاالسلام)

شب هیجدهم ذیحجه، شب عید غدیر و شب با شرافتی است سیّد در اقبال دوازده رکعت نماز به یک سلام به کیفیتی مخصوص برای این شب با دعائی نقل کرده است. علاقمندان می توانند به کتاب اقبال رجوع کنند.

ادامه مطلب ...

بزرگا !

بزرگا !

مگر می توان شیرینی عشق تو را چشید و از تو روی گردان شد ؟

مگر می توان لذت همجواری با تو را درک کرد و میل جای دیگر داشت ؟

 

لطیفا !

آیا شود که من نیز دوست تو باشم و به عشق و محبت تو پاک گردم ؟

شود که شوق دیدارت بال پروازم را بگشاید و به خوب و بد راه دگر نیندیشم ؟

جمیلا !

توان روی تو دیدن و نعمتی دیگر خواستن ؟

توان رضایت تو را داشتن و چشم به دیگری دوختن ؟

 
از تو می خواهم که مرا برای دیدن رویت انتخاب کنی

این تن را برای عبادتت ، لایق

این قلب را برای شیداییت ، عاشق

این چشم را برای دیدنت ، شایق

و این جان را به مقام قربت ؛ واصل گردان

می خواهم یک واصل باشم

 

مناجات المحبین امام سجاد (ع)

به روایت از "وبلاگ منتظر"



پ.ن : 

خداوندا..

خداوندا..

من از احساس بیهوده بودن ؛  من از چون حباب آب بودن
من از ماندن چون مرداب می ترسم


خداوندا...

من از مرگ محبت، من از اعدام احساس به دست دوستان دور یا نزدیک می ترسم


خداوندا..

 من از ماندن می ترسم خداوندا من از رفتن می ترسم...


خداوندا...

 من از خود نیز می ترسم ...


خداوندا... پناهم ده


پ.ن : با یک دنیا شرمندگی از دوستانی که جواب کامنتاشونو ندادم. خیلی گرفتارم