میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

چتر



پ.ن:

دعام کنینین دوستان خوب

یک ذره

‎…...‎

همیشه یک ذره حقیقت پشت هر"فقط یه شوخی بود "‏

‏-یک کم کنجکاوی پشت" همین طوری پرسیدم "‏

‏-قدری احساسات پشت"به من چه اصلا "‏

‏-مقداری خرد پشت " چه می دونم"‏

‏-و اندکی درد پشت" اشکالی نداره" هست.‏

‎…...‎


پ.ن:

دوستون دارممممممممممم

از بــاغ می ‌برنــــد چـراغانی ‌ات کننــــد

از بــاغ می ‌برنــــد چـراغانی ‌ات کننــــد
تا کـاج جشــن های زمستانی ‌ات کننــد

پوشانده‌اند «صبح» تو را «ابرهای تار»
تنهــا به این بهانـــه که بارانی ‌ات کنند

یوسف! به این رهـا شدن از چاه دل مبند
این بار می ‌برند که زنــــدانی‌ ات کنند

ای گل گمان مکن به شب جشن می ‌روی
شاید به خاک مـرده‌ای ارزانی ‌ات کنند

یک نقطـه بیش فرق رحـیم و رجـیم نیست
از نقطه‌ ای بترس که شیطانی ات کنند

آب طلب نکــــرده همیشــه مـــــراد نیست
گاهی بهانه‌ای است که قربانی ‌ات کنند




پ.ن: از وبلاگ دوست عزیزم آقا محمد کش رفتمش.

میلاد حضرت حجت

چه انتظار عجیبی!

نه کوششی نه وفایی!


فقط نشسته و گفتیم: خدا کند که بیایی....




میلاد حضرت حجت ابن الحسن مبارک باد.



بعدا نوشت:

 شب‌های هجر را گذراندیم و زنده‌ایم     
           ما را به سخت جانی خود این گمان نبود

صداقت

داستانی از پائولو کوئیلو


یه پسر و دختر کوچولو داشتن با هم بازی میکردن. پسر کوچولو یه سری تیله داشت و دختر کوچولو چندتایی شیرینی با خودش داشت. پسر کوچولو به دختر کوچولو گفت من همه تیله هامو بهت میدم؛ تو همه شیرینی هاتو به من بده. دختر کوچولو قبول کرد
پسر کوچولو بزرگترین و قشنگترین تیله رو یواشکی واسه خودش گذاشت کنار و بقیه رو به دختر کوچولو داد. اما دختر کوچولو همون جوری که قول داده بود تمام شیرینی هاشو به پسرک داد

همون شب دختر کوچولو با آرامش تمام خوابید و خوابش برد. ولی پسر کوچولو نمی تونست بخوابه چون به این فکر می کرد که همونطوری که خودش بهترین تیله اشو یواشکی پنهان کرده شاید دختر کوچولو هم مثل اون یه خورده از شیرینی هاشو قایم کرده و همه شیرینی ها رو بهش نداده

______________________________________________


عذاب وجدان همیشه مال کسی است که صادق نیست 
آرامش مال کسی است که صادق است 
لذت دنیا مال کسی نیست که با آدم صادق زندگی می کند آرامش دنیا مال اون کسی است که با وجدان صادق زندگی میکند