میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

دوست


گاه گاهی به یادت غزلی می خوانم
تا نگویی که دلم غافل از آن عهد و وفاست
خوب رویان همه گر بادل من خوب شوند
خوبِ من، با همه خوبان, حساب توجداست!


نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

احسنت
تو عمرت اگه یه \س خوب داشته باشی همینه
شوخو بود

آفتاب از کدوم طرف در اومده مهربون شدی؟

علی14 دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام
صب بخیر

عیدتم مبارک

سلام
عید شما هم مبارک

بهزاد دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

woooooooooow!!!
aval
اول شدم

خب جایزشو بده

مهدیه دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام
خیلی ممنونم خیلیییییی‏(‏:
خوشحالم مثه قبل شده اینجا و یه مطلب نمیزنید و میرههههه تا چند ماه دیگه که بیاید نت‏(‏:

سلام

خواهش میکنم در خدمتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد