میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

حسین(ع) از دید دیگران


اگر حسین یکی از ما بود، علم و بیرق او را و یادبودش را در هر نقطه از زمین برپا می کردیم و تمام مردمان را به مسیحیت دعوت می کردیم

 

پژوهشگر مسیحی - آنتونیو بارا 

 

 

اگر حسین برای ارضای خواسته های دنیوی خویش جنگیده بود، من نمی فهمم چرا خواهر، همسر و فرزندانش را همراه خود برد. این دلالت دارد بر اینکه او فقط برای اسلام فداکاری نمود

 

چالز دیکنز - رمان نویس انگلیسی

 

پیشرفت اسلام، متکی به شمشیر نبوده بلکه به فداکاری والای حسین بدست آمد. من از حسین یاد گرفتم چطور پیروز شوم در حالیکه مظلوم و ستمدیده هستم

گاندی



پ.ن : من خودم کلی کیف کردم شما چطور؟

نظرات 10 + ارسال نظر
PaRi یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ http://magicgirl.blogsky.com

به به! به به!
کف می کنییییییییییم!!
لایک!

کف از ماست

مرغ عشق یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.yardeli.blogfa.com

یووووووووووووهوووووووووووووووو
میبینم که این شلیر علوس ملوس من اینجاس که
بچه مگه تو امتحان نداری؟
خوبی دیوونه من
با تموم دیوونگیت ای عاشق این جمله وبتم
دوست دارم ولی میدونم ما مال هم نیستیم
خدایی اخرشه!
دیوونه

شیلر اینجا شیلر اونجا شیلر همه جا.

گرفتارم مامی جون.

روانشناس دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سیلوووووووووووووووووووووووووووووم
من نیام تو هم نیا
حال و احوال میزونه؟ احوال ما که میزونه ولی نمره ها زیاد میزون نیست
چقدر قشنگ بود این پستت
همینه دیگه از چیزایی که داریم استفاده نمیکنیم و قدر ش و نمیدونیم.
امام حسین حق داشت بگه: مراقب باشید غیر مسلمون ها توی شناخت دین و قرآن از شما که مسلمون هستید پیشی نگیرن اگه درست گفته باشم یه چیزی توو این مایه ها بود
وقتی تاسوعا عاشورا میشه انقدر که از شیوه کشته شدن امام و همراهانش میگیم از راه و رسم عاشقیش نمیگیم از هدفش نمیگیم. فقط شنیدیم که اگه برای امام یه قطره اشک بریزیم پاداش فلان رو داره به خاطر همین هم هی سعی میکنیم اشک مردم و دربیاریم نمیگم ذکر مصیبت نشه لااقل همون قدر که ذکر مصیبت میشه هدف امام یا درس هایی که میشه از عاشورا گرفت و برای زندگی روز مره مون به کار ببریم ، گفته بشه
التماس دعا

ما گرفتاریم شما سر بزنید دوست عزیز.

بچه شیر سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ http://anahno.blogsky.com


سلام داداش گلم
امام حسین نابغه جنگی
از دیدگاه مجله دانستنی ها
خیلی چیزای خوبی نوشته بود
خیلی حرفه وقتی تعداد نیروهات 1 به 400 باشه
چندین ساعت دشمنو معطل کنی
امام حسین آرایش نظامی خودشو کلاسیک چیده بود
تا هر فرمانده رو بروی دوست قدیمی خودش بیوفته تا شاید
احساسات جبهه مقابل تحت تاثیر قرار بگیره اما حیف که شکمشون از مال حرام پر شده بود...

سلام داداش
امام حسین(ع) بقدری حسن داره که نبوغ جنگی اصلا بشمار نمیاد. و نوابغ جنگیبسیاری بودند که فتح الفتوح زیادی هم کردن ولی نامی از ایشان وجود نداره.
به نکته خیلی مهمی اشاره کردی مال حروم تاثیر گذاری مثبت رو از انسان دور میکنه.

علی14 چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام علیکم

ما خوبیم, امیدوارم شما هم خوب باشید.

سلام داداش هر جا که هستی امیدوارم پیروز و موفق باشی.

مرغ عشق دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.yardeli.blogfa.com

نخیر به مامانت سر نزنیا
خوب پول ندارم 206 بخرم
دیوونه

خب اگه پول نداری 206 بخری از این 3 ها یه دونه بخر منظورم مزدا 3 است. فکنم قیمتش 68 برابر پایین تر باشه. 206/3=68

روانشناس جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سیلووووووووووووووووووووووووم علیک
دیگه به شدت داری مشکوک میزنی
ما که از امتحانا راحت شدیم و دوباره برگشتیم
پست جدید فرمودیم
تشریف بیارید ملاحضه بفرمایی و کمی تبسم نیز چانی بازدید کنید

اومدم ولی فکنم دیر باشه

فافا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ

منم کیف کردم
میسی داداشی

Mary سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ http://www.mary66.blogsky.com

من در رقابت با هیچکس جز خودم نمیباشم

هدف من مغلوب نمودن آخرین کاری است که انجام داده ام …

"بیل گیتس"

*************************

سلام گلم
آپـــــــــــــــــــــــم
یه خواهش هم ازت دارم: لطفا به وبلاگم در مسابقه وبلاگ برتر رای بده ...
در قسمت بالای وبلاگم قرار داره...
ممنونم.[گل][گل][گل]

سلام می آییم

شلیر یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.chiroki-dl.blogfa.com

سلام دیونه...مرسی که بازم اومدی...
تو هم در یاد ما ماندگاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد