میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

دنیا را بغل گرفتیم

دنیا را بغل گرفتیم گفتند امن است هیچ کاری با ما ندارد

 

خوابمان برد بیدار شدیم دیدیم آبستن تمام دردها یش شده ایم

 


 

♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

* *

*اینجا در دنیای من گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند*

*دیگر گوسفند نمی درند*

*به نی چوپان دل می سپارند و گریه می کنند...*

* *

*♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡

 

* *

*می دانی ... !؟ به رویت نیاوردم ... ! *

* از همان زمانی که جای " تو " به " من " گفتی : " شما " *

*فهمیدم *

*پای " او " در میان است ...*




پ.ن

با تشکر از تمام با وفاهایی که با وجود بی وفایی من به وبلاگم سر زدن و اظهار لطف کردن.

جملات بالا از مرحوم حسین پناهی هنرمند دوست داشتنی صدا وسیماست. فاتحه ای نثارش کنیم.