میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

دنیای تو، دنیای من



دنیای تو، دنیای من


ماهیمون هی می خواست یه چیزی بهم بگه . تا دهنشو وا می کرد آب می رفت تو دهنش نمی تونست بگه . دست کردم تو آکواریوم درش آوردم . شروع کرد از خوشالی بالا پایین پریدن . دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو . اینقده بالا پایین پرید خسه شد خوابیـــد . دیدم بهترین موقعه تا خوابه دوباره بندازمش تو آب. ولی الان چند ساعته بیدار نشده  یعنی فکرکنم بیدار شده دیده انداختمش اون تو قهر کرده خودشو زده به خواب :| 
+ این داستان رفتار بعضی از آدم هایی است که کنارمونند. دوستشون داریم و دوستمون دارند ولی ما رونمی فهمند و فقط تو دنیای خودشون دارند بهترین رفتار را با ما  می کنند...

شعور و شهوت

خداوند به فرشته ها شعور داد بدون شهوت ؛

به حیوان ها شهوت داد بدون شعور ؛

و به انسان هر دو را ......

انسانی که شعورش بر شهوتش غلبه کند از فرشته ها

بالاتر است .

و انسانی که شهوتش بر شعورش غلبه  کند از حیوان پست تر است ..........

+ گاهی شهوت نیروی جنسی نیست ، دنیا طلبی - غرور- مردم ازاری -قضاوت بی جا...و نوعی شهوت است. 

پیر شدم

کمی زود بود ، ولی . . . 

دعایت گرفت مادر بزرگ . . . 

پیر شدم . . . 

 

پ.ن.پ:


+ در جواب نونوچه

طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند       آنچه گردون میکند با ما نهانی میکند